СЕРТИФІКАТНА ПРОГРАМА ПСИХОЛОГІЯ ДЛЯ НЕ-ПСИХОЛОГІВ

Курс рекомендований для тих, хто зацікавлений практикувати психологічні знання та вміння у повсякденному особистому житті чи професійній діяльності, однак при цьому не має професійної освіти за спеціальністю «Психологія», «Практична психологія», або ж вивчав психологію заочно та потребує додаткових знань та вмінь у цій спеціальності.

Програма курсу

  1. Сфера потреб особистості в процесі її розвитку: які потреби ми маємо і як обираємо їх задовольняти? Що відбувається коли тривалий час я не можу задовольнити свою потребу і як з цього вийти? Які мої «справжні» потреби того чи іншого вчинку і як їх зрозуміти і стати щасливішим.
  1. Теорія та практика про розвитку особистості у дитячому віці та дорослому житті. Для тих хто працює чи хоче працювати з дітьми, для батьків та хто планує ними бути. Основні задачі розвитку, що вже є необхідністю а що просто можливістю. Про те як спілкуватись з дітьми від народження до зрілості. Як вирішувати різні конфліктні ситуації. Що ми можемо зробити щоб діти були щасливими й успішними.
  1. Психічне здоров’я. Психосоматика. Основи психосоматики. Чому ми хворіємо? Як це пов’язано із нашим життям, почуттями та потребами. Ступені на рівні психічного функціонування особистості. Параноїдальна, шизоїдна, депресивна, істерична, психопатична та інші характерології. Як вони формуються?
  1. Особливості сприймання світу: що таке феноменологічна теорія сприймання? Чому кожен з нас бачить світ по-іншому і чому ми ґрунтовно відрізняємось? Як найбільш ефективно зрозуміти іншого і його точку зору та донести свою. Інтроекти та проекція у сприйнятті та побудові власного життя.
  1. Почуття та як їх пережити екологічно: злість, заздрість, закоханість, біль втрати, ревнощі, провина, образа, страх, сором — їх природа виникнення, роль в нашому житті та способи вираження, найбільш прийнятні для нас та інших; про цінність різних почуттів.
  1. Подружні стосунки: стереотипи та упередження у побудові сімейного життя та як їх уникнути; закономірності розвитку пари та основні завдання на кожному з етапів розвитку; способи взаємодії в парі для більшої ефективності побудови близькості між партнерами.
  1. Психологія субособистостей: протиріччя всередині нас, що робити і як відноситися до того, що ми можемо бути такими різними, переживати різні почуття, емоції, іноді навіть протилежні. Що робити, щоб під дією цих таких різних інтенцій, бажань не втратити себе, як знайти внутрішній баланс.
  1. Гроші – тема яка хвилює всіх і кожного: що таке гроші, енергія грошей; наші стосунки з ними, відношення людей до грошей; звідки вони беруться і куди від нас йдуть; що таке гроші для мене.
  2. Казкотерапія як метод діагностики та психологічної допомоги. Про роль колективного несвідомого у нашому житті і про те, що робити щоб наші мрії збулись.
  1. Життєві сценарії: теорія і практика. Сімейні сценарії та сімейні міфи. Як вони впливають на наше життя. Робота методом психодрами.
  1. Арт-терапія: Мистецтво бути разом. Як за допомогою засобів арт-терапії зрозуміти особливості побудови гармонічних відносин в парі та навчитися наповнювати стосунки (існуючі чи майбутні) повагою, довірою, вдячністю та Любов’ю.
  1. Психологія груп та мас. Етапи становлення та розпаду групи. Тема завершеності та смерті. Як пережити втрату та продовжувати жити.

▼▲▼▲▼▲ ▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲

Від курсу ВИ ОТРИМАЄТЕ:

➢ Академічні базові знання, які викладаються у ВНЗ в цікавій, інтерактивній формі вивчення.

➢ Практичні навички, необхідні в повсякденному житті. Робота з реальними запитами учасників групи.

➢ Можливість апробувати основні психологічні техніки та прийоми на собі та більше зрозуміти про себе.

➢ Сертифікат Асоціації практикуючих психологів та психотерапевтів про проходження курсу.

▼▲▼▲▼▲ ▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲

Наші заняття допоможуть вам:

➢ Розуміти мотиви вчинків своїх і чужих («Ну чому він/ вона так вчинив (-ла) ?!»).

➢ Глибше розуміти себе та інших.

➢ Легше вирішувати конфлікти будь-якої складності (як на роботі, так і вдома).

➢ Приймати ефективні рішення, робити зважений вибір, опираючись на себе.

➢ Сприймати світ більш широко та багатогранно.

➢ Навчитися помічати більше смислів, закономірності подій.

➢ Переживати своє життя більш наповнене сенсом.

▼▲▼▲▼▲ ▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲

Тренери групи:

Анна Нижник – дипломований психолог (НаУОА, 2010), практикуючий психотерапевт у напрямку гештальт-психотерапія (Київський Гештальт Університет, 2008-2013), спеціалізація – діалогова модель в гештальт-психотерапії (МГУ, 2013). З 2010 року ведучий тренер груп практичної підготовки до психологічного консультування для психологів-початківців. Тренер навчальних сертифікатних та психотерапевтичних груп. Практикую гештальт-терапію в роботі з психоеційними залежностями в сімейних та парних стосунках.

Марія Шугай  — психотерапевт (сертифікований гештальт-терапевт/гештальт-консультант), дитячий психолог, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології, керівник Центру практичної психології та психотерапії НаУ «Острозька академія».

Тренер навчальних та терапевтичних груп. Завершила програму професійної підготовки гештальт-терапевтів та гештальт-консультантів (31.10. 2008 р.- 30.09.2014 р. Київський Гештальт Університет). Спеціалізації:

«Групова психотерапія в рамках гештальт-підходу».

«Психодіагностика та психокорекція життєвих сценаріїв методом казкотерапії».

«Консультування та психокорекційна робота з дітьми та їх батькам в гуманістичному підході».

Галина Гандзілевська – практикуючий психолог, гештальт-консультант, психодраматист та казкотерапевт, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології та педагогіки НаУОА, керівник сертифікатної програми «Мистецтво самопрезентації».

Завершила програму професійної підготовки гештальт-терапевтів та психодрама-терапевтів (КГУ, 2014).

Спеціалізації: «Психологічне консультування та психокорекційна робота з дітьми та батькам в гуманістичному підході», «Психодрама і рольові ігри в груповій та індивідуальній роботі» (2011-2014); «Психодіагностика та психокорекція життєвих сценаріїв методом казкотерапії»(2014-2015).

Аліна Прокопенко – практикуючий психолог, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології та педагогіки НаУОА.

Завершила програму професійної підготовки гештальт-терапевтів (КГУ, 2008-2013). Практикую у гештальт підході з використанням тілесно-орієнтованих, арттерапевтичних та психодраматичних технік.

Автор навчального проекту Школа усвідомленого батьківства та програм:

«Мистецтво бути Жінкою» (спрямована на розкриття жіночності), «Мистецтво бути разом» (спрямована на побудову партнерської взаємодії подружжя та дитячо-батьківських відносин), «Мистецтво бути собою» (спрямована на самоусвідомлення та самореалізацію засобами арт-терапії та медитативних практик).

Віталій Гаврилюк – психолог, гештальт-терапевт, бізнес-психолог.

Закінчив спеціальність «Менеджмент організацій» (РДГУ).

Зараз навчаюся в Київському Гештальт Університеті: спеціалізація «Професійне навчання гештальт-терапевтів та гештальт-консультантів».

Проводжу індивідуальні консультації, терапевтичні групи та тренінги.

Співзасновник «Психологічної студії «Self».

Проходив навчання у психотерапевтів: Георгій Кушнір, Катерина Бабенко, Георгій Смолін, Світлана Походенко, Ольга Крило, Ларіса Софіна, Віолетта Віноградова.

Працюю з темами чоловічо-жіночих стосунків, грошей та професійної самореалізації, кризових періодів та змін у житті.

▼▲▼▲▼▲ ▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲

🏠Заняття відбуватимуться за адресою: Рівне, вул. 16 Липня, 42. «Психологічна студія SELF».

Наші зустрічі проходитимуть 2 рази на місяць — одна субота і одна неділя, 5 годин, всього 16 навчальних днів.

Початок навчання 7 жовтня.

Вартість тематичної групи (з 11:00 до 16:00) – 360грн.

Разова оплата можлива лише за 1 заняття.

Оплата може здійснюватися:

або 1) одноразово за весь курс,

або 2) двічі за половину навчального року;

або 3) поквартально.

Запис за телефонами:
☎ 097 766 9513 менеджер групи Руслана,
☎ 097 869 88 85 ведучий тренер групи, Нижник Анна

Зателефонуйте і ми розкажемо більше!

 


Психологи та психотерапевти м.Рівне
Моя анкета на У Психолога Яндекс.Метрика